söndag, augusti 08, 2010

Läs(lyssnar)Lus

Jag lyssnar på böcker dagarna igenom på jobbet, om jag inte är på ett väldigt pratigt humör vill säga =)

Ibland får jag lite idé torka på vad jag ska lyssna på.

Så jag undrar om DU har någon bok eller författare som du tycker att jag bara MÅSTE lyssna på.
Jag lyssnar på allt, fast jag har inte klarat av Bibeln ÄN.
Men jag ska, måste bara hitta en bättre uppläsare.

Ha en bra dag gott folk!!!!

Till alla oss som börjar jobba i morgon önskar jag er en bra vecka.
Om du har möjlighet att lyssna på böcker på jobbet rekommenderar jag det VARMT ,tiden går så fort och tänk så mycket spännande man får vara med om.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

6 kommentarer:

  1. Har du lyssnat på Millenium böckerna?

    SvaraRadera
  2. Absolut =)
    Lite svårt att hitta nå bättre efter dem =)

    SvaraRadera
  3. Någon av camilla läckbergs böcker. Olycksfågeln är min favorit, jag tror det är 6 eller 7 böcker i serien.

    SvaraRadera
  4. Snabba Cash var bra, bra uppläsare också !

    SvaraRadera
  5. Tack JB, har lyssnat på alla Läckbergs böcker och de var bra.
    Snabba cash ska jag leta reda på, men jag såg filmen i förr går, så den tänker jag nog vänta lite med.

    SvaraRadera
  6. Ett år i Provance - Peter Mayle. Typ den roligaste, mysigaste boken! Alkemisten - Paulo Coehlo (misstänker min stavning är helt fuckad på efternamnet dock). Harry Potter-böckerna så klart!

    SvaraRadera