onsdag, augusti 25, 2010

Resultatet efter 14 dagar med Camebridge

Gått ner 6.7 kg
Minskat i mått:
Byst: 5 cm
Midja: 9 cm
Höft: 3 cm
Lår: 6 cm
Arm: 3 cm

Fick en kommentar, man vill väl inte umgås med ett sugrör!!!
Jag säger: Fan ta dig!

Men LUGN.... jag ska gå upp 2 kg igen.
Sen försöka hålla den vikten, det är väl det som är det svåra.

Just nu är jag väldigt nöjd med vad Camebridge gjort.
MEN det var inte lätt.... fy fan va jobbigt de vart.
Vet inte om jag skulle klara det någon gång mer.

Har avnjutit en liten men otroligt god middag, första på 14 dagar.

Nu ska jag lägga mig mätt och belåten med min ny stulna IKEA katalog.
Tack Alvelina =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

3 kommentarer:

  1. Linda, Linda..du behöver nog mer än en par kg till:-) Du har enligt mitt tycke ALDRIG haft nån övervikt, snarare tvärtom:-)Det gäller hellre att du börjar lära dig att LAGA mat, riktig mat som är nyttig och god, då kommer du att må så bra så bra!;-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. VET DU!!!!
    Idag har vi inhandlat en stavmixer och beställt en matberedare =)
    Det är ett STORT steg i rätt riktning.
    Och jag hård pluggar Icas Buffé tidning.
    Billiga veckan verkar ju toppen.
    Billiga och nyttig mat som verkar rätt lätt att laga.
    Återkommer om hur de går längre fram. =)

    SvaraRadera
  3. camebridge metoden behöver inte bara betyda viknedgång utan man får ju oxå rensa kroppen från en massa slaggprodukter. Jag tycker du har varit JÄTTE duktigt som har klarat av att dricka i två veckor. och som du sa, nu gäller det att hålla sig rätt med grönsaker och bra mat. Lycka till!!

    SvaraRadera