tisdag, april 19, 2011

Tanken är.....








Drygt 1 ½ vecka kvar av min valp ledighet.


Tanken är att jag ska göra följande:




* Umgås med nära å kära




* Fara till stugan städa ut all råttskit ur vår stuga.


* Byta gardiner i tv rummet hemma (har tatt ner de röda julgardinerna nu)

* Putsa fönster

* Röja upp Bomb nedslagen jag lämnar efter mig.



* Städa ur hundhuset.


* Tvätta massor av hund filtar/bäddar/täcken.

* Lära valpen Gurgi INKALLNING/STANNA/Sitt/Ligg/gå i koppel/bli socialare och bli rumsren.

* Ge Valpen och stor vovvarna ensamtid.




* Bygga ut hundgården (sektionerna är klar) nätning (göra en altan) och uppsättning kvar.
Tack Sara och Emma för det =)

* Sätta frön





* Få ordning i lillstugan som blev ett "kasta in alla grejer stuga" när vi flyttade hit för 1 ½ år sedan.




* Om tid finnes få struktur i alla lådor och se till att var sak har sin plats.




* Rabatterna borde rensas... Men va fan, de var ju ett hopplöstfall redan när vi flytta hit :(




Jag har säkert glömt en massa saker, men vill inte komma på nå mer nu....
Blääääää......

MEN.... enligt mina nära och kära ska jag vara med vovvarna, njuta och vila upp mig.

Det jag borde börja med är: SLUTA VARA SÅ FÖRHÄXAD AV FACEBOOK....
Lättare sagt än gjort, eller hur ni som har FB?




Ha en bra förhoppningsvis slappar dag =)





ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar