tisdag, april 19, 2011

Bloggen jävlas å jag får inget gjort..

Det är alltså helt som vanligt :/

Jag har ändå vart så pass duktig att jag rivit ut allt i hundhuset.
Tvätt en bunt hundmyspys filtar.

Slängt in en taco gratäng i ugnen.

Tittat på de jävla rabatterna och blitt deprimerad av dem... Funderar på att leja någon som kan ta hand om skiten.
I värsta fall spränga dem åt helvete/låna en get som äter upp dem eller asfaltera igen dem =)
Nu känns de mycke bättre =)

Men nått positivt är att Bloggfan har skärpt till sig.... Jippie =)
Antar att de är dig jag ska tacka Camilla =)
http://www.millah.se

Tack tack tack =)


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Ändrade inställningen om radbrytning :O)

    Sen har du fel adress till mig, gulliganerna har flyttat till millah.se :O)

    KRAM!

    SvaraRadera