måndag, april 04, 2011

Det ordnar sig =)

Efter jag setat i tilifon kö i sammanlagt 1 tim å 15 min kom jag fram. Första samtalet satt jag och vänta i 40 min, sen blidde de tyst och jag lessna. Andra försöket klantade jag mig, la på av misstag efter ca 20 min. Tredje gången gillt svarade de efter ca 15 min. Folksam, drulle avdelningen. Vilken tur jag har en sån försäkring, passar min UTMÄRKT =) Förklarade vad som hade hänt med vad, och hur vi nu skulle gå tillväga. Skicka in din tilifon du... Sen kan du hämta ut en ny på Siba eller On OFF, där betalar du 1500:- i självrisk. Meeeeeeené... jag har lite långt till Siba eller On OFF. - Då fixar jag det, post förskott. Det kostar 1500:- att lösa att den och det är självrisken. Fan va great... =) Jag trodde att självrisken skulle va på 1500:- sen att jag skulle få ut ca 500:- efter självrisken var betald. Men... tilifon är under året och då har man tydligen flyyyyyyyyt =) Såg en MASSA tusenlappar komma flygandes tillbaks, de kan behövas när man ska köpa valp. Om några veckor har jag en ny Xperia att förbanna och svära över. Tänk så trevligt. Min snälla kollega Gudrun lånar under tiden ut sin Vivaz till mig. Nu håller Mr V och jag på att lär känna varann. Det går..... så där =) Ibland ler livet mot en. Men inläggets text.... slickar fortfarande BAJS.... trots att jag tjuvlånat sambons dator för att se om de blidde bättre då :( Grrrrrrrrr..... Men.. men... som min vän brukar säga: Man kan inte få allt här i livet. ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar