onsdag, april 20, 2011

Kontrollfreak??


Morgon på Grevens



Jag vet inte om det heter så i detta fall.

Tror det har med min ADHD att gör, men jag kan ha fel.


Jag måste ta i sakerna, SE vart jag lägger dem.
Kristian kan tex inte ta min plånbok och lägga den på ett ställe och sen säga det till mig.
Då glömmer jag det.


Varje gång vi flyttar måste JAG plocka/stoppa/lägga in dem i skåp, lådor, hyllor.







Lillstugan som är ett BOMBNEDSLAG, kan inte Kristian inte göra nått åt.
Knappt ens hjälpa till med.


Jag måste se vart allt hamnar, jag ser grejer i bild.
Inte så att jag har nått fotografiskt minne eller så... Nej nej nej =)




Tror jag har de lättare att komma ihåg nått jag läser än få det berättat, men det beror helt på vad det handlar om.




Tala om nått för mig, jag lyssnar sen kan de försvinna in i resten av virrvarret.
Så om du vill vara säker på att jag snappat upp det du vill ha sagt.

Be mig sen återge det för dig =)






Så här ser de ut när jag hälsar på, på jobbet =)




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar