lördag, april 30, 2011

Jag fattar inte hur jag ska hinna med....

2 år sedan

30/4 09:13

Sista April

I två dagar har jag och Giggs kämpat på hundgårds utbyggnaden.
Vi tror de kommer bli fint om bara blommorna vill gro.

Nu ska vi ta en promenix till Knåda till Ragnar och Maria.
Tjingeling /L

Det här är taget ur Dass Gästboken.

Och nu är vi här igen... hundhuset ska byggas ut.
Nästan ALLA tycker jag är en idiot.
Lägga ut en massa pengar egen och andras tid på detta när hundarna inte ens vill vara ute i hundgården.
Jag kanske gjorde hundhuset för mysigt

Men jag är en sån som tror.... om de får liiiite större, liiiite finare.... lite mysigare så vill.
Lagom!? Jag tycker mig hört det ordet någon gång.
Få se, var de någon som tyckte jag skulle skaffa den egenskapen, eller hur var de nu??




Tok Emma ställer alltid upp som vanligt.
Snål som jag är mutar jag henne enbart med en Räkmacka från Sommars.
Åter igen Tok E, du är en klippa =)




Pappa och Mamma kom också för att hjälpa till.
Mamma gjorde sig förtjänt av en räka genom att vila sig i form.





Fasiken, jag behöver verkligen någon som tussar runt i mina fotspår och nyper mig i rumpen när jag svävar iväg på nått som jag inte borde göra JUST då!





Rabattrensning jag gör allt för en bild, här har jag stoppat huvudet i en klaserötter å gnussat.




Jag har verkligen inte fått allt gjort som jag velat under dessa 3 lediga veckor.

Men... de finns väl fler dagar =)

Nu ska jag lyfta ut högtalaren genom fönstret, starta Spotify, vrida upp volymen och kanske göra nå vettigt somtidigt som jag njuter =D


Ha en bra sista april, vi borde rymma från smällarna för Giggs skull.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar