söndag, april 03, 2011

söndagar



Jag har inte kommit ur sängen än. Tokigt kan man ju tycka, kanske... men de är en trist, sjuk söndag. Då är man värd att slöa. Om jag hade fått bestä,mma själv utan att min eländiga kropp hade haft nått att säga till om. Skulle jag vart ute i skogen och skuttat runt med vovvarna, jag gissar att det luktar himelskt där nu =) Istället ligger jag fortfarande med snorpapper runt mig. Men i morgon är jag på benen igen LOVAR.... Släppte in hundarna från gården nu... DET luktar underbart ute.... trots min tilltäppta nos, kände jag det.


Tilifoner eller inte tilifoner.... jag har ju bara en 1/4 dels tilifon nu. Otroligt irriterande. När jag messar måste jag skriva så här: Ingen ide att jag försöker visa hur jag måste skriva.... EFTERSOM allt jag skriver på den här JÄVLA bloggen ändå sitter ihop.


JAG VET.... det beror inte på bloggen eftersom de blir rätt när Maria gör ett inlägg från sin dator.




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar