lördag, april 09, 2011

Hur dum kan ja va?

Jag vet... det är ett jävla tjat över mitt jobbande... Därför kommer det igen =) Som jag gnällt över tidigare, jag har jobbat å jobbat å jobbat. För att kunna ha semester med Valpen Gurgi.

Semester???? Vad tänkte jag med.... tänkte jag över huvudtaget?


Att va med valp, är inte att ha semester.


Det vet alla ni som haft valp nyligen, tydligen glömmer man sånt väldigt fort.


Eller... ??


Giggs på väg för att hämta sin lillebror, lyckligt omedveten =) Go som bara den. Så fort man tog ett steg mot honom, rulltade han 2 meter åt andra hållet. Giggs kollar in vad den där äckliga rulltande dunbollen är för nått... Som han befarade... inget bra. Tror nog han tänkte: Jäkla tur att vi inte har nått sånt hemma hos oss.





Mys stund med Gurgis syskon.





Vår pluttiga skönhet. Han pratar väldigt mycke (hoppas jag) han gnyr och gnäller. Han gnyr när han är hungrig, äter,vill uträtta sina behov, sova, ha uppmärksamhet... med andra ord... lite då å då =)







Grabb kärlek <3




Resan hem gick ÖVER förväntan =) Vi hade blitt varnad att han är åksjuk, han kommer spy. Jag packade handukar, vatten och papper. Jag var beredd. Han grät i början och fick stress dregel, men inga spyor än så länge. Det dröjde inte långstund innan han sov. 3.5 mil senare stannade vi på Mc donalds i Arvika. Gurgi sov i väskan.


Kristian gick in och beställde mat sen hade vi en romantisk middag i bilen =)




När den var klar, tok kristian upp Gurgi och torkade bort dreglet runt hans mun.


Sen var det lugnt de sista 35 milen.


När han ålade sig var nått på G, då stannade vi och han fick uträtta sina behov med en matte som vakade över honom som en hök på väg att slå till.




Han spydde ALDRIG, de har han inte gjort sen heller =)








Första besöket i hundhuset... ingen höjdare!!







Det här inlägget har jag hållt på med sen 9 april, så mycke tid har jag över....

Men jag njuter (nästan) varje sekund av det =)




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar