torsdag, juli 01, 2010

Fortfarande onåbar =)

Tokigt inte sant, men du kan inte få tag på mig.

Såg Alice i Underlandet igår.... Määäään da... öcken mysi film.
Helt i min smak.


Ska nu ut med doggsen som håller på att psykar ihjäl mig.
De verkar gilla friheten på Greven´s, men det duger inte att vara lös på en gård hela dagen.
Nej nej, de kräver att få komma ut och de ska de få.


Ska springa upp och hämta min tilifon.
Någon nytta kan den få göra tills de går att ringa med den.

Ska se vad dess kamera går för.

Trevlig semester till er som kliver på den nu.

Tack tack tack alla ni som hjälper mig med projektet större hundgård/sommarhundkoja.
Jag gillar er alla skarpt =)

Mona.... nu har jag planterat ut alla blommorna, själv tyckte jag det blev så fint sååååå.
De blir kanske ännu finare när de tagit igen sig lite.
Tack Mona/Jan för pannkakorna =)
De är guld värda.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar