måndag, juli 19, 2010

Det vackraste bröllopet jag vart på...

Skräddrabo

Andreas Pihl & Heidi Hong gifter sig.





Här är "kyrkan"





Andreas, min äldsta vän.
I vår värld även min bror.

När jag kom till skräddra 09:30 satt Andreas framför datorn och försökte följa en film på Youtube hur man knöt en fluga,
Shit va svårt, då kom "lilla syster" och tillsammans lyckades vi.

Jag erkänner, när jag satt där på knä vid min "bror" kom tårarna.
Det kändes så vemodigt, ett lååååångt kapitel i vår historia gick mot sitt slut.
Samtidigt som jag kände glädje för vad som skulle ske.

Det var jobbigt.
Andreas, förlåt att jag inte höll nått tal.
Men jag hade säkert bara skämt ut både dig och mig.
Jag älskar dig och jag önskar Dig, Heidi och Liam allt gott på denna jord.
Ni vet vart er "syster", "svägerska", "faster" finns.




Vackra Heidi får sin klänning snörad.




Sen ut å fota, se syster yster i action.



Efter bröllopet blev de dags för Liams namn ceremoni.




Kolla in håret på krypet ;)
Han är 3 månader de har redan klippt det.
De vaknade en natt av att han iltjöt, han hade fastnat med handen i håret.
Så då blev de en klippning =)






Festlokalen så otroligt vackert och sån jäkla go mat.
Katarina Unnegård med personal fixade.





Här var mottagningen innan ceremonin.




Jag fångade buketten, eller rättare sagt, jag plockade upp den när alla andra missat den =)
Visst är den vacker???




Andreas och Heidi med sina familjer.

Heidis klänning var så otroligt vacker, ska fråga Maria om jag får stjäla en bild för att lägga upp här sen.
Festen höll på från 14-01:30 (minst).
Tack för en underbar fest och oförglömlig dag.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar