söndag, juli 25, 2010

Hur ska jag lägga upp de här nu då?

Fredag, som vanligt denna semester tassade jag i säng någon gång mellan 06:00-08:00 på morgonen.
För att bli väckt före tolv av en hög killar som rumlar in i hallen.

K ska iväg och spela poker så grabbarna och jag bestämer att jag ska ha förfest inför Persmässan.

Bestämt, de far in på byn för att fixa och trixa lite och jag gör de samma.
En timme senare ringer Erik och upplyser mig om att de är där och att de redan känner sig som hemma.

Iväg lämna tillbaks en klänning som jag hade på förra helgens bröllop, tack så jätte mycket för lånet Veronica. Jag fick massor av beröm =)

Till nästa fantastiska kvinna Ulla-Marie som nu skulle klä mig för 3 dagar.
Dag 1 Persmässan.
Dag 2 Bröllop, Sommarfesten, Persmässan.
Dag 3 Bröllop.

Vilka fantastiska kreationer hon fick på mig, jag blev såååååå as cool i vissa plagg. Som jag inte skulle våga visa mig i.
Vackra klänningar, kjolar, linnen, spetsklänningar, bikinis, You name it...
När jag for därifrån hade jag tre uppsättningar kjol/topp/klänningar.

Förfesten var trevlig med många goa gubbar och två gummor.
Tjejer är så kass på att komma på fester =) TA ÅT ER!!!!!

Redan innan vi cyklade iväg var de tok kallt.
Men som min Farmor sa: "Vill man vara fin får man lida pin."

Innan natten gått trodde jag, att jag skullefrysa ihjäl.
Vann en stort Lamm gjorde jag också.

Sista händelsen gjorde jag 06:34 på lördags morgonen, så jag la mig då.

Det var fredagen det.

Mer ån så orkar jag inte just nu.

Resten av helgen kommer förhoppningsvis så småningsom.

Just nu är jag så jävla in i helvete trött.
Gäspar konstant och tårarna sprutar.

God natt...

Sä här tidigt har jag nog inte lagt mig på snart 2 veckor....



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar