söndag, juli 04, 2010

Igår var de bröllop

Eftersom jag fortfarande inte kan ringa med min nya tilifon så är dess huvud syssla Kamera.

Det är si och så med kvalitén på bilderna.
Jag vet inte om de beror på mig eller tilifonen.
Men det borde jag väl klura ut inom kort.




Innan Harsa fick vi sällskap på vägen.

Visst såg vi varnings skylten om lösa kor.
Men jag har trott att det innebär att man ska akta sig ifall kossorna håller på att flyttas mellan hagar.

Så verkar det inte vara.

Detta gäng + många fler lunkade lugnt på.
Flyttade sig sakta när vi kom, vissa tyckte kanske att vi åkte så sakta att de gick ut i vägen igen, bytte sida och verkade till freds.

När vi kom fram till Harsa såg vi att tomterna var inhägnade.
Så jag antar att de går lösa på sommaren.
Tänk på det när ni åker förbi Harsa, eller när ni ser en varnings skylt med en ko på.

Kul kul var de i vart fall.





När vi träffat brudparet och följt bruden till frisören var vi i behov av näring.
Hittade en jätte fin Kina restaurang med go mat.
Vi valde att sitta inne, det var så jäkla varmt ute.




God mat och kall Öl.




Best Man Erik
Brudgummen Macke
Bruden Nicole
Made of honor Nanni

Så vackra så.
De gifte sig på den gamla bron i Ljusdal.
Jätte häftigt och verkligen annorlunda.

Jag tror nog att personerna som skulle över bron tyckte det var lite jobbigt att cykla, gå genom ett bröllop.




Hemfärd.
Maria och jag stannade i Järvsö för att äta nått.

Jag hade svårt att bestämma för vad jag skulle äta och dricka.
Det stod mellan filémignon och regnbågsfilé.
Jag körde krona el klave, de blev regnbåge.
Öl eller inte öl, krona eller klave d blev Öl.


Hoppas din helg vart skön.




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar