tisdag, juli 13, 2010

HJÄLP..... SMSA MIG!!!!

Gammal nyhet.
Värt att upprepas =)

På midsommarafton hoppade min mobil ur fickan och ner i sjön.
Självklart för att stanna där.

OBS vill göra det väldigt klart att jag var HELT nykter vid detta tillfälle.
Och NEJ.... simkortet kunde inte simma =)

För ett tag sen fick jag ett nytt kort, med samma nr.
Jag skulle bli väldigt glad om du vill smsa dig mitt namn, för då får jag automatiskt ditt nr.
Tänk så fiffigt, denna brilljanta idé fick jag från Björn Ingesson.

Fast... jag vill inte ha alla mina facebook/blogg vänners nummer.
Jag vill bara ha nummer från dig som tror att jag vill ha ditt nr =) Eller som har mitt nr sen tidigare, ELLER ditt nr som jag ringer eller messar ibland.
Hoppas på ett sms från dig.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll/sommar.

Pling pling!!!



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ja menar... alla vill väl bli bjudna på mina fester, för att de/ni/du ska kunna bli de måste jag ha deras/ditt nr =)=)=)

    SvaraRadera