onsdag, juli 21, 2010

Det förstod jag väl....

Här ligger jag fortfarande i sängen, efter en inte allt lika lång natt.

Jag har INTE sovit till nu, jag har umgåtts på nätet.
Nu borde jag kliva upp, in i duschen göra mig klar för att trampa ner till Parken och Playwood.

16:00 går det av stapeln.

Jag hoppas på bättre väder, så nu ber jag till er väder gudar att vara lite snälla.
Vad ni än bestämmer er för kan ni väl hålla ert regn för er själva, snälla??? =)

Jag hoppas få träffa alla er som inte är upptagna på annat håll.
Packa en korg med god mat, dryck, filt och en varm tröja.
Även om musiken inte intresserar dig kanske en folkfest gör det.

Nu MÅSTE jag göra mig iordning.
Och få nått i magen.
Bomben tickar.... Akta er.

Psst... jag letar efter en cykelkärra/vagn åt mina dogs någon som har en till salu?


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar