lördag, juli 31, 2010

En pissig början men än så länge en toppen avslutning...

I morse när jag vaknade, var jag DÄR igen....
Klev upp, men klumpen och smärtan i bröstet fick mig att återvända till K's famn där jag fick tröst och kärlek.

DEN känslan är vidrig, allt är SÅ svart allt känns meningslöst
Det är ett hål i bröstet som suger in/ut allt!!!

Tårar vätte ner mina kinder.
Livslusten hade flytt.

På något sätt hitta jag lite av den igen...

Poperor tog oss på lunch, sen blev de inte en lugn stund.
Fiskning, jag fick 4 fiskar och kom tvåa =)
Fest med singstar, K drog på krogen och här sitter jag nu.
Men Tok E, Grannen L och Tok E's käresta, jäklar va vi sjunger.

Nu får vi seom K är bättre på att fixa efterfester än mig.

Livsgnistan är till 100% tillbaks nu =)
Just nu är jag helt galen, lycklig och glad, med andra ord full =)=)=)

Nu kör vi hårt gott folk....

Ni ALLA är varmt välkomna på efterfest!!!



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar