söndag, juni 20, 2010

Många tårar har trillat från mina kinder idag...

De första tårarna kom i ett provrum i Bollnäs när jag insåg att inte en enda bh som jag prövade passade.
Och jag prövade olika modeller och storlekar, jag ljuger inte när säger att jag prövade minst 25 bh/bikinis.

Så om du ser en tom galge på bh avdelningen, titta en gång till, troligtvis hänger min självkänsla där trasig och skitig.

Hur som haver.... Hem mot byn igen utan några inköp.
Min handlingslust försvann konstigt nog.

Vi for till Lillbo och blev bjudna på middag.

Sen hamnade min mor och jag framför det STORA vackra bröllopet.
Precis som en saga =)
Massor av tårar rann under de timmarna.
Denna gång av glädje.

Vilka tal!
Men Daniel tal var bäst.

Nu ska jag titta på Miss Potter =)

God natt på er.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar