måndag, juni 21, 2010

Äventyr i Ämnebo skogarna.

Kom nu hem från en promenad som blev längre och mycket roligare än jag trodde =)

Träffade på Yvonne och Eva som jag tog sällskap med hemåt.

När vi närmade oss mitt hemmane så bestämde brudarna att de skulle gå upp efter en väldigt vacker väg ovanför mitt hem.
Och de undrade om jag ville följa, de ville jag ju absolut.

Evas svärmor bor i Ämnebo.
Och de finns en MASSA stigar här omkring som jag velat utforskat men inte vågat själv.

Eva som har lite koll på dessa stigar erbjöd sig att visa mig en av dem...
Men... stigen låg inte där den borde.
Vi hamnade ute i ingenstans och hade väldigt roligt åt det.

Myggigt, snårigt, håligt, roligt och mysigt var det.
Eva ramlade flest gånger, jag ramlade MAX 2 gånger medans Yvonne höll sig på benen.

Jag lärde mig inte någon ny stig idag.
Men jag hade väldigt roligt och trevligt.

Tack för en intressant, fartfylld och annorlunda promenad.

Det gör jag gärna om.

Nu leder stigen till sängen för min del.

God natt gott folk.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar