onsdag, juni 23, 2010

Gräsklippare...

Nu har vi bott här i 8 månader, idag åkte jag och köpte en sån där gräsklippare utan motor.

Vi kan aldrig bestämma oss för vad vi ska ha för sort eller märke.
Gräset är så envist och växer, tänker inte nå på oss!!!

Var till svärmor med de gröna fingrarna för att få blommor.
Jag for därifrån med bilen full av blommor och krukor, Tack tack Mona =)
Nu fattas bara jord och fantasi.
Förhoppningsvis blir de så fint så =)



Bloggning utan bilder/foton är trist!!!
Ja, jag vet det.
Jag tycker också det!
Men bilderna från mobilen jag har nu blir så jävla dåliga.
Inte har jag nått stort minne heller så tar jag ett kort måste jag kasta ett först, nästan.

Jag borde unna mig en ny eller rättare skrivet en egen mobil.
Jag känner mig själv så pass väl att jag vet att jag inte kommer släpa runt på en kamera. även om de blir mycket finare bilder med en sån.

Ska jag???




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Tänk att ödet ska bestämma.
    Mobil på sjöns botten = så illa tvungen att unna mig en ny mobil...

    SvaraRadera