måndag, juni 21, 2010

Äntligen sol och lite värme =)

Och vad gör jag???

Jo jag ligger i ett rum med fördragna gardiner och blippar på datorn...

Är jag knäpp eller???

Våra rabatter är FULLA av bla sånt där gräs som är vasst, jävla rötter.
De är för fan omöjligt att rensa.

Jag kan lika gärna lägga ner mina försök.

Svärmor med sina gröna fingrar var hit och konstaterade att det är ett hopplöst fall.
Det enda rätta är att gräva upp alla rabatter ner med skyddsduk, i med jord och tillbaks med de växter som ska behållas.

Så jag tror jag ger upp dessa rabatter.
Verkar enklare med blommlådor =)

Får se när orken finns.

Nu ska jag försöka ta mig ut, är för tillfället så lymla trött.

Solig kväll på er.

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar