lördag, juni 12, 2010

2010-06-02 Firade vi 10 år!



Du är berget i mitt liv.



Du är min man och jag vet du gör så gott du kan.
Fast du inte tycker att du räcker till men du får tycka vad du vill.







Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann.








Här är vi kind mot kind ännu i denna livslånga dans.
Och trots att jag har kysst var millimeter av din hud, är det som första gången jag rör vid dig nu.
Så när vi fortsätter på färden, är det du och jag mot världen, idag och alla andra dar.







Jag sårade dig blind och jag retade dig vild.
När det var jag som var rädd att inte räcka till.
Men du är stark när jag är skör och faller lätt itu,
Hur man lappar min själ vet bara du.


Den största skräck jag har
Är att bli lämnad ensam kvar Osynlig och övergiven oälskad och sönderriven
Handling lär betyda mer än tal
Så ett förlåt är inget mer än ett ihåligt skal
Det här är bara ord men jag säger dom igen: Jag älskar dig och Du är min bästa vän








Ett liv för mig är ett liv med dig.


Snälla snälla snälla bli bra och kom hem till mig.






ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar