tisdag, juni 15, 2010

Jag gillar verkligen inte....

Japp Bitter Fittan är tillbaks =)

Just nu ligger VM:et risigt till.
Tänk va ILLA jag tycker om dessa eländiga trumpeter som låter som surrande bin.

Men ha inte VM på tänker du kanske nu.
Om det vore så enkelt.

Hela min familj består av fotbolls töntar, tyvärr stannar det inte vid fotboll utan de är sport töntar av största slag =/

Om jag vill umgås med någon av dem under den kommande månaden så får jag snällt sitter vid deras sida och göra mitt.
Nu sitt/ligger Kristian, Giggs, Bimbo och jag i soffan.
Kristian klistrad framför matchen mellan Brasilien - Nordkorea.
Giggs pockar på vår uppmärksamhet.
Bimbo har krypit in under filten och myser och jag bloggar.

Vilken trevlig kväll så säg.

Vår hyresvärd har gett mig klartecken att skaffa får =)=)=)
Det jag inte förstår är att ingen annan än jag verkar tycka det är en bra idé.

Jag vill ha de där som var på SP, fast jag skulle nog bara vela låna dem över sommaren.
Vet du någon som lånar ut sommar får?

Undrar om VM är stressrelaterat...
Det borde det ju vara.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Hej Linda,jag hörde av din svärmor om Kristian. Va skönt att han varit till läkare och att han fått remiss till Uppsala. Fö. har inte ni mitt mobilnummer? Jag hörde ni varit till Gävle Vi var i Sikvik och såg efter Sigge hela helgen. Kramar Anita

    SvaraRadera