måndag, mars 01, 2010

Nu är jag 29 år.

Grattis till mig =)=)=)





Klockan slår en sista gång och jag ska sova hela natten lång.





Killivippen nu måste jag rusa i bädd.





Kul för er pojkar att ni vann idag.


Fortsatt lycka på er resa.


Tur att jag inte är mörkrädd på en fläck.
Tur att hundarna inte ser saker som inte borde synas.
Tur att det inte är mörkt ute om nätterna...
Tur att vi bor i ett toppen modernt hus som de inte finns en chans att de spökar i.
Tur att hundrana är såååååå bra vakt hundar att jag troligtvis kommer dö i en massiv hjärtattack!!!!!





Det finns inga spöken, de tror ja inte på....

Å DU stora stygga vargen.... Kan INTE blåsa ner Greven's...
(jag är inte full, ifall de verkar så)

Jag ser de snöar, jag ser de snöar... de var väl roligt HURRA!!!!

Gooo natt gott folk =)









ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar