fredag, mars 19, 2010

Det är någon som vill mig nått...

De är några som stirrar på mig.
Följer varje rörelse jag gör.

Sneglar jag åt deras håll börjar deras svansar gå som små vispar.

Tittar jag på dem kommer de skuttande av glädje på en gång.

De känns som de försöker säga mig nått.

Kan de ha nått att göra med maten som vi äter?
Vi sitter i soffan framför tv:n.
Under armen känner jag ett huvud som krånglar sig in. Bimbo.

Kärlek...

Någon står med sina framtassar uppe på mina skuldror, vänder mig om och ser in i Giggs strålande ögon.

Kärlek...

De är väldigt dåliga vanor de har fått, att tigga.
Men jag skämms att erkänna det, jag tycker de är helt bedårande när de gör så =)
FAST.... jag har blivit väldigt snål med smakbitarna från vår nu.

Nu vet jag att de vill att vi ska gå ut och lukta på lite kiss och bajs.
Så det är vad vi tänker göra.

Sen BORDE jag bada och klippa Giggs, allergin är inte så bra just nu.
Bimbos tänder ska skrapas sen borstas.
Och deras klor ska klippas.
De kanske blir en helkväll med vovvsen, Fredagsmys =)




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar