fredag, mars 12, 2010

Fredag, soffläge i myskläder som alltid =)=)=)

Min försvunne sambo överraskade mig i veckan med sin hemkomst.
Skönt att ha honom hemma igen hel å ren.



Jobb i morgon igen.
Satan va jag känner mig duktig.
Å det är så himla härligt att (nästan) aldrig ha den där känslan: Fy faaaaan nu är det söndag, i morgon börjas de igen.


Jag storm trivs för de mesta på jobbet.
Folket (eller som jag tillgivet kallar oss "Packet") där är goa gubbar å gummor.
Ibland ryker vi ihop som katt å råtta men än så länge har vi gått ur striderna med livet i behåll.
Jag tror och hoppas vi gillar varann, även om jag är "Big Sister Bitch"



Har nu packat godiset och ska packa mig i säng.



Sov en timme extra för mig.



Trevlig helg.





Nu är det bara 109 dagar kvar till Eclipse har världspremiär.


http://www.eclipsethemovie.com/

Jag läääääääängtar så. Tårarna kommer av att bara se trailer'n.

Hejja Anna, jag håller tummarna för henne i morgon.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar