lördag, mars 13, 2010

ANNA... This is your life.

Mina tårar strömmar av lycka.
13 röster fick jag iväg varav 10 gick till Anna.
Sen lyckades jag inte få iväg nå fler nätet kanske blev överbelastat?

Men jag fick som jag ville =)=)=)

Hejja hejja Anna...

http://bergendahlsblogg.blogspot.com

Jag har vart in å grattat Anna på hennes blogg.
OCH JAG BLIR MÖRKRÄDD AV HUR GRYMMA FOLK KAN VARA.
FYYYYY va ni är elaka.

Varför kan dessa människor inte leta upp sin melodifestival favorit och beröma dem istället för att kasta skit på en vinnare???

Jag tycker Anna verkar vara en härlig brud, klänning och tennisskor de är i min smak.
Och hennes röst!!!!!
Min nyaste idol.... ANNA Bergendahl!!!
Välkommen till min lilla skara favoriter.

Alexander Rybak, fan va jag gillar dig.
Du är en av mina Manboys.


God kväll vänner.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig Linda. Anna verkar vara en underbar person.
    Tråkigt att folk inte kan vara glada för andras skull.

    Katarina Waltersson

    SvaraRadera