fredag, mars 05, 2010

En av mina kära arbetskamrater....

Gillar inte min hårfärg.


Hon frågade i veckan om det var min vanliga hårfärg sen undrade hon om jag tänkte färga de i någon häftig färg igen.
Svar Nej.
Igår sa hon nått i stil med att jag MÅSTE göra nått åt håret.
Frisyren kunde hon väl leva med (den är hemsk) men att jag borde göra nått åt färgen.
Se vad du nu har ställt till med MISS A....
Nu känns de som om jag MÅSTE färga håret å jag vill inte...
Jag har inte tid ork eller lust att hålla på så nu....
En annan av mina kära jobbar kompisar frågade mig en gång om jag hade en: Bad hair day.
Senare under samma dag frågade han mig om jag visste av någon frisör...
Piken var uppenbar =)
Här bjuder jag på lite brist? på frisyr historik =)=)=)
Se, le och skratta.
Före den smala tiden...
Efter den tjocka tiden







Jag menar... det kunde ju vart värre =)=)=)

Nu ska jag sova, för jag har lovat Janne H att jobba över i morgon.
Han tycker om när jag jobbar Lördagar för då vet kan att han får Godis =)=)=)
Vi ses i morgon Pojkar.
P: Sparkarna sitter uppe i mor å fars garagetak.
Ta med dig BT och tunnan till jobbet i morgon så LOVAR jag att maska =)


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, förlåt om jag satte griller i huvve på dig, tycker om dig trots hårfärgen ja Linda=))))) Puss påre=))))

    SvaraRadera
  2. Jag tycker mest om bild nummer 3 när du ser ut som Mulle!!! Ha ha ha den frisyren i grönt skulle passa dig förträffligt....Köp en billig färg sen geggar vi in det i håret på dig (precis som förr i tiden). Undrar om dom har kvar färgen aprikos m vi hade då???? Kram kram

    SvaraRadera
  3. Ja du Linda, bildstöld. Det blir dyrt det :P
    Gö nå åt håre så blir dina kollegor nöjda!
    ;)

    SvaraRadera
  4. Förlåt Maria...
    Men jag var ju så ful på bilden så den kan du ju inte stå för =)=)=)

    SvaraRadera