tisdag, mars 02, 2010

Ikvällst har jag lekt med Mamma

Jag är sedan Söndagen gräsänka.

Det går faktiskt bra.
Förutom att vakna i en tom säng.
Det gillar jag inte.

Mor å Far ser till att jag inte behöver sitta ensam hemma mer än nödvändigt.
Middag igår, idag och i morgon.
Tänk så de skämmer bort mig.

Mamma ville gå på Små stadsliv 3 i kväll och jag "tvingades" med.
Jag tyckte själv att jag var lite för trött och sliten för att gå på Bio.
Det tyckte inte min mamma =)

Rolig film =)


Nu förtiden jobbar (lyssnar på ljudböcker) jag mig igenom Jan Guilliou's (stavas kanske så) serie Hamilton, jag vet inte om jag är tillräckligt smart för att orka lyssna uppmärksamt på denne Carl Hamiltons värld.
De blir så lätt att mina tankar svävar bort, men de verkar inte som jag missar nått viktigt i allafall =)

Nu har jag en date på Msn.

God natt...

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar