fredag, september 03, 2010

Det är SÅ lätt att göra mig lycklig.




Var på ICA och handlade igår.
Har inte köpt nå lösvikts godis sen innan Cambridgekuren.
Hade ett STORT lager =)

Men igår skulle jag UNNA mig.

Skit i va de kostar för nu jäklar ska jag ha masser götta.

Då dök Anna upp vid godiset och nämner nått om 4,90 hg.
Men de satt inga lappar uppe.

Jag smög förbi kön, fram till kassörskan Emelie och frågade om det verkligen var 4,90 hg.
Hon bekräftade, JIPPIE....

Vilken lycka, så då blev de ännu mer godis än jag först tänkt unna mig.


Kollade kvittot när jag kom hem, var lite nyfiken på exakt HUR mycke godis jag hade unnat mig ;)
Drygt 4 Kg =)


Nu är jag lycklig =)

Blev akut sugen nyss, men de löste jag lätt med 10g 70% Extra fin mörk choklad med mörk chokladfyllning.
ÄCKLIGT men effektivt =)

Lyck-li-ga-re kan ingen vara....




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar: