måndag, september 20, 2010

Då var det dags för en uppdatering om Lindas leftover kropp.... (känsliga tittare varnas, fult värre)


Vi börjar med mina vackra spiror....
Som ALLTID är prydda med blåmärken i alla dess färger, former och storlekar.

Senast jag räknade, hade jag 28 st på mitt vänstra ben, från rumpen till tå spettsen.
Och det var BARA ett ben.

När jag tittar på mina ben så tänker jag: OJ.... när sjutton fick jag det där.... och HUR?
De större borde jag märka när jag får, men nej =)

Det man inte vet, mår man inte dåligt av. Fast.... de passar inte riktigt in i detta fall va?





Sen har vi det nyaste fenomenet....

Allergisk reaktion i nacken som går upp mot huvudet och ner på ryggen.
Hua hur de ser ut... fula grejer.
Skämmes.....



Vi= läkarna å jag, tror att det beror på mitt nya headset.
Rätt gissat =) , de som är på bilden.
De mjukare plast delarna verkar irritera min kropp.


Ett till problem jag har på jobbet är, jag klämmer rumpan när jag sitter och jobbar.
Fråga mig inte hur, men helt plötsligt känns de som jag nyper mig på något sätt.
Se mig sitta still på en stol en längre stund är sällsynt =)


Tjingeling.... Dags för promenad.



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar