torsdag, september 16, 2010

Det här med barn är nog inte riktigt min grej.....



Underbara lilla Ragnar, hundarna och jag hade HELA fredags kvällen för oss själva.

Fan vilken snäll unge, gnällde knappt.
Tog en tur ner på byn.
In på Ica å handla massa gott, klockan tickade R skulle vid de här laget varit äten och redo för sängen.
Smått stressad skyndade vi oss ut från ica mot bilen som skulle föra oss hem till Grevens.
Bilen stod hos vännen E, precis innan vi kom ut från ica poppade ett sms upp i mobilen.
Läste och log...
Skyndade vidare....

När jag kom till systemet kom jag på att nått var fel, nått fattades.

HUNDARNA!!!!!
Jag hade i denna stress glömt Giggs å Bimbo utanför Ica.
Med blossande kinder skyndade jag mig förläget tillbaks till de glatt väntade dogsen.

Som pappa sa: Tur att de var hundarna du glömde å inte Ragnar.

Tja... jag är gärna barnvakt igen.
Vällingen kokade över.... när jag skakade den, hamnade det lite överallt.
Men annars sa.... =)
De där fixade vi ju fin fint Giggs, Bimbo å Ragnar inte sant??



ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar