tisdag, september 28, 2010

Som en vanlig aprildag är mitt liv idag...



Nu är det en sån dag...

Ledsen, glad, irriterad, strålar, trött, kvittrig, mummlig, psykbryt, tunga suckar, tårar, slippa prata å träffa folk dag.

Precis som en lynnig aprildag.




Jag menar... hur normalt är det att krypa upp i kökssoffan i fosterställning och låta tårarna rinna hejdlöst, bara för att jag ska skilja ägg gulan från äggvitan och rensa svamp???

Men är det någonsin någon som påstått att jag ÄR normal?

Å mitt i allt hade jag en grym mensvärk.
Allt bottnar kanske i något så enkelt som mens.
Men jag blir galen.



De senaste dagarna har inte varit så roli, varken för mig eller för dem runt om mig.

I morgon blir de bättre =)

Bilder från dagens tänkta uppigande promenad, som slutade med att jag höll på att förfrysa mina fingrar.
Men jag tror jag tycker min Xperia (tilifon) ger ifrån sig fina bilder.
OCH DET ÄR JU BRA =)




ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

2 kommentarer:

  1. Neeehhheeeee...
    Du är bara bäst Linda...:)
    Jättefina bilder, å ärligheten själv, sånt gillar då jag iaf...
    Kram påre<3
    Anneli..

    SvaraRadera