lördag, september 18, 2010

Trött så trött....

Om 2 timmar och 27 minuter har jag vart uppe i 24 timmar.

Men det kommer inte ske.
Mina ögonlock är bly tunga.

Om 2 dagar, 2 timmar och 24 minuter går larmet igång.
Då är det dags att på börja uppstigningen igen, äntligen måndag =)

Jag vet inte om jag har skrivit om min låtsas vän Henke här, om inte, så otur.
Då tar vi det en annan dag.
Han har hängt med i ca 6 år nu =) Hjälp va tiden går fort.
Nu har jag fått en till, men de är ABSOLUT inte lika.
Henke är han som får skulden för allt som går fel =) Jäkla bra kille de där!! Skyll på Henke bara.
Lilla My.... Ja... vad ska jag säga om henne.
Hon ställer till mitt liv på gott och ont.
Hon får lyssna på väldigt mycket som ingen annan får ta del av.
Jag blir gla å lycklig å ha na surrandes i mitt huvud.
MEN ibland vill jag ropa STOPP!!!!

Nu tror du väl att jag är full, men de är jag inte =)
Nykter är jag... Ja, ja, ja!!!

Vår dataguru S, har vart här ikväll. TACK!!!!!
Vågar inte säga att han har gjort sista rycket med oss.... vi hör nog av oss snart igen.
Beställning på 2 bärbara datorer är så gott som gjorda.
K tyckte att vi skulle ha varsina, eftersom jag är expert på att ställa till det. Virus.... bla =)
K tror inte på mig när jag berättar att de var Henke som laddade ner all den där virusen.


I morgon blir de fotboll nere på ön!!!
Kom å hejja på Ola & co ni a.


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. Typiskt Henke att ladda ner en massa virus...Jag fick en ny fin data igår..lycklig...Vi håller på att lära känna varandra nu =)

    SvaraRadera