måndag, september 06, 2010

Jag a ra.... bara trasslar till de =)

Idag har jag trasslat till de och nästan trasslat till de... och nära på trassla till de...!!!

1. Det värsta... jag höll på att såra en person, som jag absolut inte vill såra. Förlåt lilla My.
Jag skulle aldrig ha sagt nått, eftersom de inte var aktuellt längre.
Hoppas du tycker om mig ändå =)

2. Tro'n't på fan att jag lyckas locka hem nå jäkla virus, fönster på fönster på fönster.... osv som ploppa upp i rutan. Sen blev de svart!!!!
När jag knäpper på datorn igen har skärmen lite liv... sen blir de SVART!!!
Min Itunes/bilder/musik dator =O
Hade glömt de under promenixen, kom på de nu igen =( GAH!!!!

3. Har vart ute på en lång promenix, kom då på den briljanta idén att uppdatera min status på Fejjan =)
Där gick jag på en (nästan) kolsvart väg med mobilen i högsta hugg, när jag inser att vägen under mina fötter är borta och jag är på väg rakt ut i ån....
Jag behöver köpa skor som har tvärtom egenskaper mot för bilarnas backsensorer.
De borde pipa när marken försvinner.
Så nära så nära.....
Det räcker att min tilifon fick bada i helgen, i ÖL!


Gå ut och blicka upp mot himmlen och njut!!!!
Så vackert så.....

Passa er så ni inte hamnar i trassel =)


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar