lördag, september 25, 2010

Vad håller IKEA's värmeljus på med???

Jag tycker inte om när ljuset brinner ut och de är massa stearin kvar.

Exakt just så blir de med Ikea's GLIMMA värmeljus.
De flesta håller dock brinntiden på 4 timmar, men inte alla.

Varför har de blivit så här?
IKEA... se nu till att fixa detta.
Känns inte bra de här.




Jippie...
Gick precis ut på IKEA's hemsida och kollade upp om de skulle bli någon "värmeljus jakt" i år.
Och det blir det!!
Fan va bra, då kan jag ge mina till något duktigt barn =)

SÅ... nu hoppas jag skolklasser och olika föreningar i OVANÅKERS KOMMUN med barn mellan 6 och 9 år anmäler sig. =)

Läs mer här:

http://www.varmeljusjakten.se/

En uppmaning till alla oss som älskar att tända ljus =)
Kasta dem inte, spar dem och kolla runt lite om de finns någon klass eller förening i din närhet som är med på jakten.
Så gjorde jag förra året.... men måste erkänna att mina hamnade MÅNGA mil från Edsbyn.

14 ljus har jag tänd i tvrummet där jag sitter nu =)
Första omgången har brunnit ut, är nu inne på andra vändan = 28 värmeljus.

Det är mysigt med levande ljus ;)


ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

1 kommentar:

  1. precis så var det med mina Ikealjus oxå.. att dom sluta brinna fast det var mycket kvar. galet ju.och såg att ikeas ljus är bäst i test, men att icas brinner längre har jag för mej att det stod

    SvaraRadera