onsdag, maj 05, 2010

Vilken underhållande bok de kunde bli....

Om jag bara kunde komma ihåg allt tok som tokat sig genom mitt liv.
Vilken hysteriskt rolig bok de skulle bli.

Jag gick på Torsbergs gymnasiet, min dåvarande kärlek och många av mina vänner gick på Gymnasiet i byn.

Jag hatade skolan och kom på tusen olika anledningar till varför jag inte borde gå på lektionerna.

Min närvaro var större på Edsbyns gymnasium än på Torsbergs tills jag en dag blev inkallad på Rektor Rotters rum.

Där han upplyste mig om att jag nu var portad från Edsbyn gymnasium.


Jag störde ordningen för mycket.
vilket tok....


Frånvaron på Torsbergs blev mindre.
Närvaron på Woxnadalens gymnasium blev också mindre.

Jag lyckades gå alla 3 åren.
Men visst ville jag ge upp många gånger och visst var det nära.
Jag kanske borde tacka Mr Rotter att jag inte hade någon annanstans att smita.
Men de tänker jag inte göra =)

Hejja EIA =)=)=)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar