söndag, maj 09, 2010

Lite bilder från bla helgen.



Varje dag är fylld av mirakel, ibland även raseri utbrott.
Mobilen jag har nu ger inge bra bilder.




Här är pusslet som jag köpte på Marknaden i Rättvik.
Så fint så, jag har kommit längre nu =)





Nu börjar solen värma men de finns inte så mycke skugga innan löven slagit ut.
Så då fick jag leta fram vovvarnas parasoll.

Idag har jag fortsatt kratta.

Och kämpat vidare med det oändliga tvätt berget.
Hundgården är jätte bra att torka strumpor och trosor på/i.

Fint inte sant?



Se (om de går) inga löv =)




Lite mossmys med Giggs efter att jag borstat honom.
Sen kom far och tog dem med på en promenad till Jöves.



Nu ligger vi i soffan och håller tummarna för Manchester United.

Lite långtråkigt så jag går nog upp till mitt fina pussel.
De är inte många på Facebook som håller med mig.
Fast, de finns väl inget att hålla med om, eftersom jag inte vet vad jag vill.
Förutom att jag inte vill ha Stora Stygga Vargen i närheten av mig.
Go å glad Söndag i dag =)
ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar