måndag, oktober 04, 2010

Linser, linser, de är linser jag vill ha. Vilken färg tycker DU?


Nu vill jag handla linser.
Men jag vet inte vilken färg.
Och det beror ju helt på när dessa linser ska användas.
Vilken färg, vilket nr tycker DU?




Jag ska inte ha linser som har ett hål i mitten, de är så grymt fult när ens egna ögonfärg tittar fram.
Vet ni vart på nätet man kan beställa helfärgade (sånna som de känns som om man har solglasögon på sig) linser utan styrka.

Jag letar, men jag hittar inte, eller så fattar jag helt enkelt inte att jag har hittat de rätta =)

ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

5 kommentarer:

  1. Roligt....Kan du inte testaq lila...typ nummer 10 eller några röd/guk/bruna så du blir lite Twilight...=)

    SvaraRadera
  2. Då var det här med.... slösa å spara =S

    SvaraRadera
  3. nr 19 grönt = snyggt/Åsa

    SvaraRadera