tisdag, maj 03, 2011

Ängeln... med dolda horn, de är jag det!!!








Jag är:




  1. Pratsjuk



  2. Dumdristig



  3. Oresonlig



  4. Orealistisk



  5. Tanklös



  6. Inställsam



  7. Egensinnig



  8. Nyfiken



  9. Bråkig



  10. Envis



  11. Tramsig



  12. Omständig



  13. Slösaktig



  14. Ombytlig



  15. Lättlurad



  16. Sällskaps sjuk



  17. Påflugen (när jag anser att jag lärt känna dig)



  18. Påstridig



  19. Mästrande



  20. Överkänslig



  21. Barnslig



  22. Godtrogen

    och



  23. Överilad



Alla de där egenskaperna som jag har/är.
Kanske inte är så dumma, om man vänder på det... ser på det från ett håll =)
Då ska vi se hur/om vi kan vända något mindre bra, till nått bra =)



  • Pratsjuk - Sällskaplig

  • Dumdristig - Modig

  • Oresonlig - Bestämd

  • Orealistisk - Fantasifull

  • Tanklös - Spontan

  • Inställsam - Förekommande

  • Egensinnig - Självständig

  • Nyfiken - Vetgirig

  • Bråkig - Livlig

  • Envis - Uthållig

  • Tramsig - Lekfull

  • Omständig - Grundlig

  • Slösaktig - Generös

  • Ombytlig - Rörlig

  • Lättlurad - Tillitsfull

  • Sällskapssjuk - Utåtriktad

  • Påflugen (förhoppningsvis när jag anser att jag lärt känna dig) - Framåt

  • Påstridig - Viljestark

  • Mästrande - Pedagogisk

  • Överkänslig - Lyhörd

  • Barnslig - Okonstlad

  • Godtrogen - Tolerant

  • Överilad - Ivrig


Fasiken vilken bra person jag blev helt plötsligt =)

Kanske inte ett hopplöst fall ändå. Det gäller att se allt från den positiva sidan. Det mesta blir mycke bättre och roligare då =)

Nu ska jag ge mig ut på en promenad, finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder =) Och ikväll börjar Gurgis valpkurs. Käre värld... ha ha ha. Det kommer gå fin fint =)






ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar