lördag, december 04, 2010

Så där ja.... då var jag förälskad igen...

Vilken text...

Lyssna på på låten, läs och lyssna på texten....
Den är AMAZING!!!!
Hittar du en vackrare text, så vill jag GÄRNA höra den =)


Jag har fallit igen.... Kärlek!!!!




Hennes ögon, hennes ögon får stjärnorna att se ut som om de inte tindrar.
Hennes hår, hennes hår lägger sig perfekt utan att hon behöver anstränga sig.

Hon är så vacker och jag säger det till henne varje dag.


När jag ger henne komplimanger, tror hon mig inte.
Det är sorgligt att hon inte ser det jag ser....


Varje gång hon frågar mig: ser jag bra ut?
Säger jag:
När jag ser dig, är det inget jag vill ändra på.
Du är fantastisk precis som du är!
Och när du ler, stannar alla upp en stund för att stirra....
för du är underbar precis som du är.


Hennes läppar, hennes läppar skulle jag kunna kyssa hela da'n, om hon lät mig.
Hennes skratt, hennes skratt, hon hatar det men jag tycker det är sexigt.

Hon är så vacker och jag säger det till henne varje dag.


Du vet, du vet att jag aldrig skulle be dig ändra på dig.
Om det är perfekt du vill vara, så var precis som du är och ändra dig aldrig.




Oh, her eyes, her eyes, make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair, falls perfectly without her trying
She's so beautiful, and I tell her every day

Yeah, I know, I know, when I compliment her she won't believe me
And it's so, it's so, sad to think that she don't see what I see
But every time she asks me do I look ok, I say

When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because girl you're amazing, just the way you are(yeah)

Her lips, her lips, I could kiss them all day if she let me
Her laugh, her laugh, she hates but I think it's so sexy
She's so beautiful, and I tell her every day

Oh, you know, you know, you know, I'd never ask you to change
If perfect's what you're searching for then just stay the same
So, don't even bother asking if you look ok
You know I'll say

When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because girl you're amazing, just the way you are
The way you are, the way you are




Här finns låten:

http://www.youtube.com/watch?v=LjhCEhWiKXk




Tänk att få en sån låt skriven till sig.





ANDAS, TÄNK EFTER, TÄNK LÅNGSAMT och PRATA SEN.

3 kommentarer:

  1. jag älskar den låten. och ja det är grymt bra text. :) lyssnar på den om och om igen :)

    SvaraRadera
  2. Det skulle va denna då? http://www.youtube.com/watch?v=5LWpw3CMCEg

    kram /Micke

    SvaraRadera
  3. Det var en fin text och låt Micke =)

    SvaraRadera